Red Menace
Sebelum kembali ke Portland, Kapten Renard bertemu dengan Adalind di Vienna dan memberi amaran kepadanya supaya tidak mempercayai keluarganya. Kembali ke Portland, Kapten menyertai penyiasatan Nick dan Hank melibatkan pembunuhan dan percubaan membunuh.