A Dish Best Served Cold
Nick dan Hank menyiasat apabila beberapa mayat manusia yang meletup ditemui di pokok. Mangsa nampaknya tidak berhubung sehinggalah didapati mayat itu adalah Blutbaden dan makan di restoran mewah yang sama.