The Ungrateful Dead
Semasa Baron Samedi menaiki jet peribadi dengan Nick yang masih tidak sedarkan diri, Monroe, Juliette dan Rosalee cuba melarikan diri daripada zombi. Kapten mengikut Eric ke kawasan perkapalan dan menemui abangnya.