My Fair Wesen
Nick meminta Monroe dan Rosalee untuk membantu mendidik Truble tentang dunia Wesen. Truble juga menyertai Nick dan Hank dalam kes di mana seorang perompak muda, sebahagian daripada pasukan, telah dibunuh.