The Show Must Go On
Nick dan Hank menyiasat Karnival Wesen selepas dua wanita didapati dibunuh. Penghibur ialah Wesen dan Monroe & Rosalee memberi amaran kepada Nick tentang "Umkippen" kehilangan kawalan yang Wesen boleh alami jika mereka berubah terlalu kerap.