Revelation
Monroe menangani akibat daripada reaksi buruk ibu bapa Blutbadnya tentang pertunangan anak mereka dengan Rosalee, seorang Fuchsbau dan yang paling teruk adalah persahabatan dengan Nick, seorang Grimm!