Let Your Hair Down
Kes pembunuhan di dalam hutan membuatkan Nick dan Hank membuka kembali kes orang hilang. Apabila Nick mengesyaki mangsa ini mungkin makhluk liar, dia minta bantuan Monroe memujuk anak liar ini kembali ke persekitaran manusia.