Cat and Mouse
Seorang lelaki bernama Ian Busch lari dari Waltz, seorang “Hundjager” (makhluk anjing german shepard) dan pembunuh upahan Verrat. Ian meminta bantuan Rosalee, tapi apabila nyawanya terancam, Nick dan Monroe bergegas untuk selamatkannya.