Organ Grinder
Apabila remaja gelandangan Portland mula hilang, Nick dapati satu pasaran gelap membekalkan dunia Grimm dengan organ manusia demi mencipta eliksir. Ketika menyiasat, Nick dan Juliette berkawan dengan Hanson dan Gracie, adik-beradik yang kehilangan kawan.