Lonelyhearts
Selepas menyiasat kehilangan dan kematian ramai wanita, Nick meminta Monroe menyamar untuk memerhati suspek. Seoorang watak muncul untuk balas dendam atas kematian rakannya pada Grimm, tapi perlu berdepan Kapten Renard.