The Thing With Feathers
Nick dan Juliette ke pergunungan, tapi terganggu apabila bertemu “Klaustreich” (makhluk kucing) yang mendera “Saugvogel” (separa burung, Wessen yang jarang ditemui). Saugvogel bertelur emas sekali seumur hidup dan ia bernilai buat Wessen.