Diocese of the Dead
TAPS dipanggil ke New York untuk menyiasat rumah agam yang dipenuhi entiti menakutkan yang berkait rapat dengan sejarahnya sebagai rumah paderi. Bersama anak Jason, Austin, pasukan TAPS berharap untuk menenangkan keluarga yang ketakutan di rumah mereka.