The Mansion of Misfortune
TAPS menyiasat rumah agam Alabama yang pernah menjadi tempat golongan elit berkumpul, serta kesengsaraan dan kemalangan. Satori Hawes dan Cody DesBiens membantu menyiasat rahsia dari alam kubur dan membawa ketenangan kepada roh-roh di situ.