The Hoover Damned
TAPS mendapat akses eksklusif untuk siasat aktiviti paranormal di struktur gergasi ikonik, Empangan Hoover. Dustin Pari dan Kris Williams menyertai TAPS ketika mereka mencari roh-roh tidak tenang dan lembaga menakutkan yang menghantui mercu tanda ini.