Generations of Ghosts
TAPS menjawab panggilan terdesak dari Rose Mont bersejarah, yang asalnya sebuah ladang kuda belima di Tennessee. Penampakan hantu telah dilaporkan selama beberapa dekad, tetapi peningkatan aktiviti paranormal baru-baru ini membimbangkan kakitangan.