Trapped in Terror
TAPS dipanggil ke Gold Country, California untuk menyiasat lombong Argonaut dan Kennedy. Dakota Laden dan kru Destination Fear menyertai TAPS ketika mereka menyiasat fenomena menakutkan yang masih menghantui kawasan itu.