Dead Man Walking
Chandler Riggs dan TAPS bertemu di California untuk menyiasat bekas penjara zaman koboi. Satori Hawes dan Cody DesBiens menyertai pasukan ketika mereka berdepan banduan hantu yang terperangkap di dalam bangunan lama dengan masa lalu yang mengerikan.