More Flipping Problems
Tarek dan Heather berdepan hartanah mencabar di Long Beach, California. Mereka ada idea untuk menambah dua unit tambahan semasa bekerja dengan kontraktor umum baru, tetapi perubahan baru ini mungkin bagus untuk mereka atau jejaskan keuntungan mereka.