Mom's Flipping Mission
Tarek dan Heather mendapat tawaran orang dalam daripada ibu Tarek di sebuah rumah di Anaheim Hills. Ia ubah suai besar yang menjadi lebih rumit daripada yang dijangka, dan ibu Tarek perlu buat pembeli jatuh cinta dengan reka bentuk Sepanyol moden Heather.