Brayden's First Flip
Tarek dan Heather dapat maklumat tentang rumah gaya ladang di Laguna Niguel, California, yang mungkin sempurna untuk pelaburan pertama Brayden. Malangnya, kelewatan melanda hartanah yang boleh mengubah peluang menjana wang ini menjadi kerugian besar.