Flipping Ain't Easy
Tarek dan Heather ambil pertaruhan pada harta yang belum dilihat di Torrance, California. Dengan pendekatan reka bentuk berani, mereka berharap suasana Boho Pantai Heather akan cukup untuk menaikkan ubah suai ini dalam iklim hartanah yang berisiko.