A Splash of Flipping Color
Tarek dan Heather dapat sebuah banglo di Garden Grove, California, yang penuh dengan cabaran struktur. Dengan idea berbeza dan dinding tertutup, mereka perlu jadi sehaluan untuk jayakan ubahsuai ini.