Flipping Over Budget
Tarek dan Heather membawa kemahiran ubahsuai mereka ke Yorba Linda, California, dan uruskan salah satu hartanah terbesar mereka setakat ini! Mereka mahu kerjakan lot setengah ekar, tetapi rumah besar ini mungkin lebih rumit daripada jangkaan mereka.