The Renovation Shuffle
Untuk memahami kotej gaya Selatan dengan pelan lantai yang pelik, Page Turner dan DeRon Jenkins mesti memindahkan setiap bilik. Mereka berharap dapat menambah rakaman dan nilai persegi dengan mengubah loteng yang sempit menjadi bilik bonus yang luas.