There's No Crying in House Flipping
Apabila tunjuk cara mendedahkan kerosakan kebakaran, masalah asas dan pembaikan yang tidak baik, Page Turner dan DeRon Jenkins mesti memutuskan sama ada untuk menghancurkan rumah itu dan membina semula atau memotong kerugian mereka dan pergi.