Holy Floors, DeRon!
DeRon Jenkins dan Page Turner ingin mengubah kotej Nashville utara menjadi rumah ladang selesa dan moden. Rancangan menemui halangan apabila kerosakan tersembunyi pada tingkat tengah mengancam keseluruhan projek.