Raise the Roof
DeRon Jenkins dan Page Turner melihat potensi besar di bawah pelan lantai rumah Nashville yang mengelirukan, tetapi pembaikan kecil bumbung mendedahkan masalah. Dengan DeRon di luar bandar, Page menguruskan krisis sebelum dia kembali.