Frankenhouse
Page Turner dan DeRon Jenkins mendedahkan masalah tersembunyi semasa mengubah rumah berusia 100 tahun dengan pelbagai tambahan. Mereka berusaha untuk memahami unsur-unsur yang tidak sepadan dan menghidupkan semula rumah itu.