Basement or Bust
Page Turner dan DeRon Jenkins mengubah rumah ladang bata yang diabaikan di kejiranan Woodbine. Namun, agar ubah suaimenjadi, mereka perlu mengubah ruang bawah tanah dipenuhi pepijat menjadi ruang hidup cerah dan moden.