Round Eight: Testify
Detektif Hudson dan Chicken Man berhadapan dengan perompak, bertekad untuk membersihkan nama Chicken untuk selama-lamanya. Mafia Hitam berkumpul, mengadakan perbicaraan ke atas ahli-ahli mereka sendiri.