Round Three: Black Vegas
Selepas bertungkus-lumus menarik perhatian Black Mafia, impian Chicken Man bertukar menjadi mimpi ngeri rompakan; ais akhirnya mencair antara Detektif Hudson dan Ali; Hudson dipanggil melakukan kerja polis sebenar.