Round Four: Real Policework
Chicken Man yang terdesak berusaha membuktikan ketakbersalahannya apabila Black Mafia ingin membalas dendam. Dalam bayang-bayang kemenangan Ali, Detektif Hudson menyaksikan kesan pertarungan yang berlaku ke atas komunitinya.