Round Seven: Jekyll Island
Detektif Hudson dan Chicken Man menjejaki perompak ke Pantai Georgia, terlibat dalam pertarungan yang hebat; Vivian menjalin kerjasama yang tidak dijangka untuk jaminan masa depannya.