Round Two: Fight Night
Ketika Chicken Man bergegas untuk naik ke tahap Black Mafia, perompak tempatan menemui lubang dalam rancangannya; secara terbuka, Detektif Hudson melakukan tugasnya sebagai pengawal setia Ali tetapi secara peribadi, dia bosan menunggu kerja polis sebenar.