Round Five: Ambition Ain't Free
Chicken Man yang dalam pelarian membina kerjasama yang tidak dijangka kerana kesan daripada rompakan itu terjadi dekat dengan rumah; Kes baharu Detektif Hudson meletakkannya dalam perhatian, kerana jenayah selepas pergaduhan menimbulkan banyak persoalan.