Lalitaditya Mukhtapid
Ikuti Akul Tripathi melalui batu-batu pegun Kashmir bagi menyerakkan semula api dalam bentuk Lalitaditya: raja di utara yang mebina empayar yang menjadikan bumbung Bharat berkobar-kobar dengan kemuliaan.