Raja Chhatrasal
Ikuti Akul Tripathi, di jalan belantara Bundelkhand, untuk menemui semula Raja Chhatrasal - pahlawan yatim piatu yang menempa kebebasan dari atas kuda dan mengubah pemberontakan menjadi sebuah kerajaan.