Stone Road
Senku mengajar Chrome dan Kohaku cara membuat antibiotik. Senku mahu gunakan magnet untuk mengumpul besi. Suika menawarkan diri untuk membantu Senku. Senku membuat ramen untuk memujuk penduduk kampung dan menggunakan tenaga kerja mereka.