Fire the Smoke Signal
Senku hasilkan serbuk letupan untuk mengalahkan Tsukasa. Semasa ujian serbuk letupan, Yuzuriha nampak asap lain. Senku mesti memutuskan sama ada untuk buat lebih banyak letupan sebagai isyarat tetapi berisiko mendedahkan kedudukannya kepada Tsukasa.