The Age of Energy
Kerja mencipta komponen untuk telefon bimbit Senku kini bermula, tetapi memutar wayar emas ternyata satu tugas yang agak sukar! Nasib baik, Chrome dan Kaseki "mencipta" roda air dan meningkatkan prosesnya secara drastik!