King of the Stone World
Selepas mengetahui cara membebaskan orang daripada pembatuan, Senku dan Taiju memutuskan orang yang mereka hendak bebaskan dahulu, dan beberapa siri peristiwa mempengaruhi mereka untuk membebaskan seorang budak lelaki perkasa bernama Shishio.