Masked Warrior
Bahan yang diperlukan untuk membuat antibiotik ialah alkohol. Cara terbaik untuk mendapatkannya adalah dengan memenangi Pertarungan Besar, yang juga perlu dilakukan oleh Senku dan negaranya untuk menjauhkan Magma daripada Ruri dan memberinya ubat.