Booty and the Beach
Eric berharap Dr. Lee mampu mengeluarkan ketumbuhan gergasi dari belakangnya. Breanna mengalami kulit kering gatal yang dia tidak boleh tahan daripada menggaru. Michael membuat jenaka, tetapi dia tahu benjolan di kepalanya memang tidak lucu.