Tales From the Cyst
Nhan mempunyai tanda lahir merah yang menutupi separuh wajahnya. Debbie bimbang benjolan pada bahunya akan buat dia menua lebih cepat. Justin seorang lelaki yang menggayakan "sanggul lelaki", tetapi dia tidak gembira kerana benjolan pada kulit kepalanya.