California Bumpin'
Brent mempunyai benjolan pada tricep yang mungkin tumbuh dalam ototnya. Jeb suka pantai tetapi enggan pergi disebabkan sejumlah besar bintik hitam, jerawat, dan sista di seluruh badannya. Wanda mempunyai tanda lahir misteri di sisi badannya.