Leaky Legs
Dr. Lee ada kejutan untuk Paula, yang kakinya meleleh, berbau dan menyakitkan. Mike perlu buang benjolan di kepalanya sebelum dua peristiwa penting dalam hidup. Amanda rasa kurang yakin di depan suaminya disebabkan benjolan menggeleber di belakangnya.