Keloid-Con
Alonso yang gemar bersenam mahu menunjukkan hasil latihannya di gim, tetapi lipoma menghalangnya. Porscha peminat buku komik dengan dua benjolan bersimetri pada wajahnya. Jeffrey mempunyai benjolan meleleh dipanggil Larry di belakang kepalanya.