Zombie Skin
Kelly ada ketumbuhan bahu yang besar. Erica menikam tangannya dengan pensil 45 tahun yang lalu dan percaya plumbum itu masih terperangkap di tapak tangannya. Kaki Paula yang menyakitkan dan bengkak mengeluarkan bahan yang mengeluarkan bau yang amat busuk.