Plum Nose
Brittney ada ratusan benjolan kecil di dadanya yang telah memusnahkan keyakinannya. John mempunyai hidung sebesar plum dan mengharapkan klinik keluarga tempatan untuk mendapatkan bantuan. Rakan Dr. Lee Raquel datang membawa keluar sisi liarnya!