On the Kyoto Road 1
Perjalanan Ramen Saya di Kyoto Bahagian 1. Saya mulakan pengembaraan ramen Kyoto dengan lawatan ke "Drive-In Daruma," tempat nostalgia lengkap dengan sudut mesin layan diri retro. Kemudian saya ke "Shokujidokoro Nakajima," satu lagi kegemaran tempatan.